Intro...

Assalamualaikum Wa Rahmatullahi Wa Barakatuh...

Selamat Datang ke BLOGGERMANIA!!


20/08/2010(Tarikh Blog ini mula-mula ditulis)

Saya sebenarnya tak tahu kenapa saya wat blog ni..?? Entah.. Mungkin sebab tengok byk blog2 kawan2 n daripada blog jg sesetengah orang mecari sumber pendapatan sampingan.. tergerak plak hati ini untuk buat blog ni... Kepada blogger2 yang di hormati... saya tak ade ape2 yang hendak di pertunjukkan sebenarnya... tapi ape2 hal korang berkunjung lg ke blog saya ini akan datang... wat mase sekarang ni... otak masih buntu nak wat ape ngan blog ni... saya akan cube mengupdate blog ini setiap minggu dengan benda2 yang lain dari yang lain... InsyaAllah... Kepada bloggers2 sekelian.. Selamat maju jaya diatas ape saje yang anda lakukan.. PEACE!!

* Nak dapat RM1,200 dan emas??! Sila wassap k.. Peace!!

Wassap#: +601132529979






Wednesday, September 14, 2011

Kisah Taubat

Kisah ini adalah kisah benar... memang benar dan tidak ada
yang benar melainkan benar-benar belaka ... cuma ..nama dan wataknya
sahaja telah ditukarkan agar tidak menyinggung perasaan mereke-mereka
yg
terbabit especially VIP-VIP yang tengah dok kecut perut selepas kes
Norrita
!!!

Ceritanya adalah berkisar kepada kisah Ayu.( nama sebenarnya Hamdan ).

Ayu adalah seorang mak nyah ataupun Pondan maupun Ponen bahkan juga
suatu
masa dulu lebih dikenali sebagai Bapok yang berkerja di sebuah
syarikat
swasta (nama dirahsiakan) di ibu negara sebagai Operator cum penyambut
tetamu.

Semasa Ayu mula menjejakkan kakinya di KL, beliau tinggal bersama
teman
sekampungnya yang bernama Ayob di Hulu Klang. Namun, apabila Hamdan..
oopssss ... Ayu mula menukar selera dan cara hidupnya akibat terlalu
taksub
dengan gaya kehidupan kota metropolitan yang cukup mencabar lantaran
memilih
cara pemakainnnya menjadi seorang 'wanita'.

Penampilan baru nya cukup disenangi oleh mata-mata gatal jantan-jantan
miang kota raya. Sekali pandang keayuannya memang terserlah ...
lengguk
langkahnya boleh membuat yang lumpuh pun bangun berlari ... apatah
lagi
kalau skirt pendeknya kegemarannya terselak bak tiupan angin ganas
kenderaan yang sentiasa mundar mandir ... macam-macam ada ... Pak Abu
pun boleh simpan ketayap dalam poket dulu. Keterampilan ini pun
kadang-kadang membuatkan Ayob yang memang telah mahir dengan asal usul
Ayu pun tak tertahan ... takut-takut ada yang patah katil bujang nanti
... sabun pulak jangan cherita lah ... sejak-sejak kebelakangan ni,
asyik kehabisan stok saja ...

Demi keselamatan dan menjaga maruah dan nama baik kampong mereka Ayu
telah berpindah keluar dari rumah sewanya ..tak sama line lah
braderrrr..

Hari demi hari berlalu dengan pantas ... kehidupan kotaraya makin
mencabar ... kelibat Ayu sudah lama tidak kelihatan ... kes jenayah
makin menjadi-jadi ... rogol, ragut, bunuh secara sengaja, tidak
sengaja
maupun tanpa disedari, buat dan buang anak. Kadang-kadang tertanya-
tanya
juga Ayob akan nasib rakan sekampong nya yang telah vogue gitu ...

Di pendekkan cerita yang makin memanjang, satu hari ketika Ayob berada
di rumahnya sedang menonton Akademi Fantasia tiba -tiba kedengaran
satu
ketukan di pintu rumahnya. Bila Ayob buka pintu... dilihat didepannya
seorang wanita cantik lagi Ayu ... dengan skirt pendeknya..dan rambut
al-ala Norrita..Ayu menyapa Ayob. Hampir tak kenal Ayob bahawa di
depannya itu sebenarnya akan kawannya si Hamdan ..(Ayu..le) disebabkan
ke'Ayu"an. Di panjangkan cerita..Ayu pun masuk ke rumah sambil
menangis
tersedu-sedu sambil memeluk Ayob. Ayob yang terkedu dan gabrah
cepat-cepat menutup pintu kerana takut-takut diintai oleh pasukan 999
TV3 maupun Edisi Siasat NTV7. Kelembutan Ayu membuatkan Ayob berasa
sesuatu yang telah mula bergerak ... namun Ayob masih maintain
machonya

Ayob : Pasai apa hang dok teriak nie.. .

Ayu : Yob, aku menyesai dah la nie. Aku sebenagnya nak bertaubat.. Aku
tak mau dah nak pakai baju seksi-seksi lagi. Aku insaf ... insaf ...
TAUBATTTTT ... aku tak mau nama dan gambag aku keluag masuk TV ataupun
sorathabag macam dot dot dot tu .... isk isk isk huaaaaaa ... .

Ayob : Baguihla kalu macam tu Dan (nama timangan Hamdan semasa mereka
di kampong) Aku pun selalu juga dok doa kut hang balik ke pangkal
jalan.
hamdulillah ...

Ayu : Betoi lah Yob ... hang sorang lah kawan aku dunia dan akhirat
.. Mulai minggu depan ... Yob aku akan berazam untuk berubah ... kali
ni
habis-habisan. Aku akan ... jeng..jeng.. jeng ... .. .

... ...

... ...

... ...

... ...

... ...

pakai tudung dengan baju kurung

ala-ala Waheeda gitu.. takmau dah dedah aurat. What do u thing Ayob ?

Ayob : #$5@&* !!! Astagfirullah. .. ... ..( Ingat taubat betoi-betoi )

No comments:

Post a Comment